تیرے پہلو میں شام کرتا ہوں


غزل

تھک کہ جس دم قیام کرتا ہوں
تیرے پہلو میں شام کرتا ہوں

جس نے مجھ کو زمین سونپی ہے
زندگی اس کے نام کرتا ہوں

میرے آبا رہے سدا پُرامن
اس لیے میں بھی کام کرتا ہوں

دفن کرتا ہوں، سانس لیتا ہوں
حسرتیں یوں تمام کرتا ہوں

میرے منھ میں زباں نہیں مرے دوست
میں قلم سے کلام کرتا ہوں

Ghazal

Thak k jis dam qayaam karta hoN
Tiray pehloo main shaam karta hoN

Jis nay mujh ko zameen soNpi hay
zindagi os k naam karta hoN

Mairay aabaa rahay sada purAmn
Isliye main bhi kaam karta hoN

Dafn karta hon, saans leta hoN
HasrataiN yuN tamaam karta hoN

Mairay moo main zubaaN nahi miray dost
Main qalam say kalaam karta hoN

Ghazal By: Rafiullah Mian

Ghazal By: Rafiullah Mian

About Rafiullah Mian

I am journalist by profession. Poet and a story writer.

Posted on January 10, 2013, in Ghazal and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. Alfaz, khayal aur aapke kahnay ka andaaz sab bauhat khoob!

    Like

  2. Blood-Ink-Diary

    Haye, Mian, maine kab kahan ke jurm hai? I was, in fact, saying that it is what we humans do…khud se baat aur woh bhi tanhai mai.

    So, dearest Mian, I completely understand your poem, too well.
    Aadaab.

    Like

  3. Blood-Ink-Diary

    Aadaab Mian,

    THIS is my most Favourite of your poems!

    “Mairay moo main zubaaN nahi miray dost
    Main qalam say kalaam karta hoN ”

    Wah! Buhut dardnaak aur haqeeqat hay. It’s a deep philosophical cry from within….kya khud se baatein karte hai jahaan tanhaa_iion ka mela hota hai.

    Daad qubool kijiyay, Mian. I am so speechless to further give praise – consider it felt in my heart, mere dost.

    Aaadab

    Like

Leave a Reply

